Friday 23 December 2011

result PMR ?


assalamualaikum :)
apa khabar kengkawan ? ;) k harinie saya nak cerita
pasal  RESULT PMR :) mesti semua nak tahu kan berapa saya
dapat ? heww ^ ni haa tengok dekat bawah ni k :p



u see my result ? hohooo ^^ not bad lah kannn :) target 
sebelom result kua 4A tapi aku hanya dapat 4B :/  
if tak ada pon alhamdulilah masih LULUS compare RESULT PERCUBAAN bad gilooo kowd :D  saya dah usaha sedaya upaya saya mybe bukan rezeki saya & ada hikmah d'sebaliknya:)
is okayy 2 next year ada SPM lagi penting 
nak menentukan masa depan kitaa :) saya akan buat yang 
terbaekk dari sebelom ni !! yeahhhhh :D

AYAH & IBU ?
mesti abah^mak nak saya macam kawankawan^cousin 
dapat result lebih baik dari saya :(
maaf saya tak dapat nak bagi yang terbaek untoc mak^abah :/
tapi RESULT ni not bad lah kan dari kakak-2 
saya mybe jugak salah saya jugak kurang 
usaha if kalau saya lebih siked usaha mybe result 
saya akan lebih baik dari ni :/

My friend ? Mysister ? Mybrother ? 
kepada kawan saya mas^mai congrate yaa korang dapat 5A :)
if aku tak dapat result yang baik 
macam korang tapi akuu tompang gembira jugakk :)
mesti FAMILY korang HAPPY gilooo kan tengok RESULT korang .
tak sia-2 dia hantar korang g tucen n bagaibagai lah 
tak macam akuu ni kann :/ huuuuuuuu ~ 
anywre kengkawan saya yang laen thanks 4 spirit time
saya mengigal menangis semua :D heee 
dan tak lupa pada  Mysister & Mybrother -->
sarah , sarina , bielah Hafiz , Ayep 
thanks jugakk yaww for me the spirit :)
  iloveyoumoremoreall :-*






No comments:

Post a Comment